What Does لمینت Mean?

Wiki Article

سپس در لابراتوار لمینت مطابق با ویژگی‌ها و خصوصیات دندان‌های شما تهیه می‌شود. اگر از این لمینت‌ها به خوبی مراقبت کنید، ۱۰ تا ۲۰ سال و حتی بیشتر عمر می‌کنند.

کامپوزیت‌ها موادی خمیرمانند هستند و دندانپزشک آن‌ها را روی دندان‌ها قرار داده و فرم می‌دهد.

اگر شما نیز در این حیطه تجربه و دانش منحصر‌به‌فردی دارید،‌ اطلاعات خود را با ما و سایر خوانندگان در بخش نظرات در میان بگذارید.

از مزایای کامپوزیت ونیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام افراد، شرایط لازم برای انجام ایمپلنت فوری را ندارند.

عدم استفاده از دخانیات بر سلامت ایمپلنت دندان اثر دارد. توجه داشته باشید که استفاده از مشروبات و سیگار مهم ترین عامل در کاهش عمر ایمپلنت دندان هستند.

در شرایط خاص هر دندان ایمپلنت نیازمند بررسی و مراقبت بیشتری است و باید به‌طور کامل منتظر بهبود آن تا زمان مورد نظر ماند. به طور معمول پس از جراحی لثه و طی این قسمت از مراحل ایمپلنت دندان، پایه‌ها نصب می‌شود.

در لمینت سیستم کاد کام، ابتدا از دندان‌های فرد اسکن گرفته می‌شود. سپس لمینت دندان به طور مجازی به کمک کامپیوتر و نرم‌افزارها طراحی شده و سپس به دستگاه مخصوصی برای ساخت فرستاده می‌شود. این نوع لمینت تک رنگ بوده و ظاهر طبیعی روی دندان ندارد.

دلیل سیاه شدن read more لثه بعد از ایمپلنت و هر آنچه باید درباره آن بدانید.

در ادامه نمونه تصاویر لمینت دندان در کلینیک دکتر نصیری را به صورت اسلاید مشاهده می‌کنید:

افرادی که از دندان مصنوعی استفاده می‌کنند و از حرکت و لغزش دندان مصنوعی شکایت دارند می‌توانند از مینی ایمپلنت برای ثابت نگهداشتن آن بهره ببرند و به این ترتیب به راحتی غذا بجوند، صحبت کنند و با اعتماد به ‌نفس لبخند بزنند بدون این که نگران لغزیدن دندان مصنوعی خود باشند.

این مدل از روش‌های ایمپلنت در قسمت استخوان و زیر لثه انجام انجام می‌شود.

مینی ایمپلنت پروتزی شبیه به ایمپلنت دندان با ابعادی کوچک‌تر است که در برخی شرایط که فضای کمتری برای پیشتیبانی ایمپلنت معمولی وجود دارد، به جای ایمپلنت استفاده می‌شود. از مینی ایمپلنت جهت باثبات کردن پروتز مصنوعی مانند دندان مصنوعی فک پایین برای دندان‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود.

مراحل ایمپلنت دندان بسته به نوع جراح و پروسه انتخابی متفاوت و قابل تغییر است. تشخیص و بررسی آسیب دیدگی دندانی اولین مرحله ایمپلنت دندان است. سپس نوبت پیوند استخوان فک بر حسب نیاز و آماده سازی آن برای ساخت ایمپلنت دندانی است.

Report this wiki page